Khamis, 3 November 2011

Hulurkan sumbangan, ringankan beban


TAWAU, 3 Nov: Dewan Pemuda PAS Negeri Sabah (DPPNS) dan Pemuda PAS Kawasan Tawau telah melancarkan usaha mengumpul dana dan tajaan bagi mengurangkan bebanan yang terpaksa ditanggung oleh Nur Ayu Farhana, 5 tahun anak kepada mantan Naib Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri Sabah, Daramansyah Bin Lamasa yang menghidap penyakit buah pinggang sejak beberapa bulan yang lalu.

Menurut Ketuanya, Lahirul Latigu berkata bahawa pihaknya telah menemui Daramansyah atau lebih dikenali sebagai Abg. Dai serta anaknya di Hospital Tawau, petang kelmarin.

Sehubungan dengan itu, DPPNS dan PAS Tawau akan memohon sumbangan orang ramai untuk menghulurkan bantuan dan mengurangkan bebanan yang terpaksa ditanggung oleh Abg. Dai bagi menguruskan perbelanjaan rawatan dan harian anaknya itu.

“PAS Sabah akan menggerakkan seluruh jentera untuk memobilasi bantuan kewangan serta tenaga untuk membantu mengurangkan beban yang ditangung oleh beliau,” katanya.

Oleh itu, mana-mana individu, syarikat korporat atau badan-badan NGO yang ingin membantu beliau bolehlah menghubunginya di talian 019-8732884 atau secara terus masukkan sumbangan anda ke akaun Bank Islam: 10-025-02-035575-9 atas nama DARAMANSYAH BIN LAMASA.

Sumbangan anda adalah amat dialu-alukan. 
 

Sila Tinggalkan Pesan, K!

Catat Ulasan

 
back to top