Khamis, 16 Jun 2011

Tahniah PJ Baru, Terima Kasih Hj. Muhammad


Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri Sabah, Lahirul Latigu(Gambar) yang mewakili seluruh pemuda PAS Negeri Sabah mengucapkan tahniah kepada Pesuruhjaya PAS Negeri Sabah yang baru diantik oleh PAS Pusat iaitu saudara Aminuddin Aling.

"Kami pemuda menyokong penuh dan sentiasa bersedia untuk bersama-sama memastikan kemenangan PAS dan Pakatan Rakyat khususnya di Negeri Sabah ini" kata Lahirul dalam temubual yang dilakukan di pejabat beliau di Kota Kinabalu.

"Besar harapan kami sebagai orang muda untuk melihat satu gerak kerja yang lebih mantap yang akan dilaksanakan oleh seluruh jentera PAS di seluruh negeri bagi persediaan menghadapi pilihanraya yang dijangka tidak lama lagi".

Bila ditanya soal pertukaran jawatan tersebut beliau menjawab yang pertukaran tersebut adalah tidak lain merupakan satu peralihan biasa yang berlaku dalam organisasi dan yang paling penting ialah semua institusi parti di peringkat negeri terus bekerja untuk memastikan kemenangan pada PRU ke-13 nanti.

Selain itu Lahirul juga mengucapkan ribuan perhargaan kepada Mantan Peseruhjaya yang lepas iaitu Hj. Muhammad Abdullah yang telah mengemudi PAS Sabah sehingga PAS berjaya teguh di Sabah walaupun berhadapan dengan pebagai ujian.

Sila Tinggalkan Pesan, K!

Catat Ulasan

 
back to top